Advertlets

PINK

snow

Jumaat, 25 Januari 2013

Lelaki Malaysia Tak Setia? Ke Sama Je Dua-Dua?



                       

Kita selalu dengar mengenai cinta dan kesetiaan dan mengikut kajian syarikat Durex, katanya orang Malaysia ni kurang setia. Adakah sebab lambakan wanita tulen dan tak tulen yang menyebabkan mereka curang? Atau dah bosan dengan partner masing-masing yang tak memahami atau tak romantis?

Menurut kajian, 33 % lelaki Malaysia mengakui bahawa mereka tidak setia kepada pasangan mereka. Thailand dengan jaya berada pada tempat pertama sebanyak 54 peratus manakala Korea Selatan berada di tempat kedua dengan 34 peratus. Selepas Malaysia, dalam senarai adalah Rusia, 32 % dan Hong Kong , 29%. Kira-kira 39% wanita Malaysia juga mengaku telah dikhianati rakan mereka. Kedua-dua negara Nigeria pada 62% dan Thailand 59%.
Rusia adalah wanita keempat yang paling setia iaitu 33% manakala rakyat Singapura berada di tangga kelima 5 pada 19%. Kaji selidik yang dijalankan oleh Durex pengeluar kondom popular, berdasarkan temu bual dengan 29,000 orang di 36 buah negara. Ia juga menunjukkan bahawa lelaki Malaysia mempunyai purata tiga pasangan seks dalam kehidupan mereka manakala mereka di Singapura dan Hong Kong mempunyai 16 pasangan, yang merupakan tertinggi di Asia.

Mungkin sebab itulah ramai wanita-wanita Malaysia telah memilih warga Indon, Bangla, Lombok dan mat Afrika sebagai partner mereka kerana mungkin mereka ni LEBIH SETIA dan tahu melayan kekasih mereka, tak gitu?

Pada pendapat saya yang tak seberapa ni, ada betulnya lelaki Malaysia ni tak setia. Orang lelaki pantang tengok dahi licin sikit mula buat perangai. Ada la tu yang cop saya ni seksis. Bila pasangan terutamanya isteri tu dah gemuk,boroi dan kurang mekap sebab tak ada masa kerana sibuk uruskan keluar, masa tu lah mereka jadi LIGAT nak pasang 2-3.

Kemudian yang jadi punca utamanya ofcourse lah Twitter, Facebook dan lain-lain. Tak payah saya nak ulas panjang lebar, semua pun dah tahu kan? Punca penceraian utama juga salah satunya LAMAN SOSIAL, tempat orang bersosial.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

linkwthin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Advertlet 3

nuffnang

.

TERIMA KASIH KERANA SUDI MELAWATI BLOG SAYA